Klachten & Geschillen

- HEEFT U KLACHTEN? -

  • Eventuele klachten kunt u mailen naar: info@patrizz.nl
  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van uw klacht en de wijze waarop Tassengeluk uw klacht zal behandelen en trachten op te lossen.
  • Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u de Stichting Webshop Keurmerk verzoeken te bemiddelen bij het oplossen van het geschil.
  • Indien de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk niet leidt tot het gewenste resultaat kan het geschil worden voorgelegd aan de onafhankelijke geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk, welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam.
  • Nadere informatie over de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk kunt u nalezen op: https://www.keurmerk.info/Home/Klacht.
© 2010 - 2021 PatriZZ | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel